פשטות

פשטות היא היופי
פשטות היא התיחכום האולטימטיבי/לאונארדו דוינצ'י

מקום פשוט לחינוך תרבות ואמנות

 

7. גלרייה לאומנות הנשק העתיק-ע"ש יעקובי יוסף ז"ל  |  8. הערכה חליפית-מבחן תלת שלבי- מה זה?  |  10. פשטות-מהספרים  |  11.פשטות מהסרטים  |  12. פשטות בצבעים  |  13. בעלי קושי בעיבוד חושי-יש דבר כזה  |  15."חמולה" מקום טוב לגדול  |  18. פעוטונים מציאות אפורה בעטיפה ו ... דה-ד"ר דליה שחף  |  Relationship - not what you thought - proper disclosure 18.  |  19.האישה הישראלית מעידן של שסע עדתי לעידן של שסע מיגדרי  |  46.לטייל עם סבא שומיק  |  מצבות מדברות אל העתיד  |  רמזים , ראיות, ושאלות שמאחורי מצבות  |  


 


להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 


 

ג'נה ג'יימסון

פרטים אישיים על גנה גיימסון בקישורית מעל
כמו כן כדאי שננסה להבין את סשה גריי שתפסה את מקומה של ג'ינה גייסון כשחקנית הפורנו הטובה בעולם ובעיקר את הפירסומת שבה היא מככבת ומודיעה לכל העולם ובעיקר לפמניסטיות שכל מה שהיא עשתה במסגרת יחסי המין בסרטים היא פשוט נהנתה מזה
נראה שמעטים יוכלו להזדהות איתה על יכולתה להנות מהאלימות שבוצעה בגופה נראה שכל מי שמזדעזע מהדברים חייב לשקול מחדש כיצד הוא מסביר את דעתו בנידון
פורנוגרפיה- על רקע סיפור ההצלחה של ג'נה גיימסון/2010 
ד"ר דליה שחף, מרצה במכללה לחינוך "אוהלו" לתגובות : drdalia@012.net.il
מותר לצטט, ולהפיץ פרסום זה תוך ציון מקור המידע ושם הכותבת  למטרות לא מסחריות
0

הדיון מבוסס על צפיה בתוכנית הראיונות של אופרה וומפי עם ג'נה גיימסון
מהו פורנו?
קיום יחסי מין בפומבי?
מה לא בסדר בזה?
יהיו כאלו שיענו מיד שאין להם בעיה עם פורנו, וזו בחירה חופשית לככב ככוכבת פורנו, ולצרוך מוצרי פורנו, ומי שהדבר אינו מוצא חן בעיניו, שידיר עצמו משטח זה.
עם אלו שזוהי דעתם אין למאמר זה דו-שיח, אדם באמונתו יחיה.
השיח של מאמר זה הוא עם אלו  שמתקשים לענות על השאלה "מה לא בסדר"  אבל  הקרביים מתהפכים להם והם  מרגישים בתוך תוכם שפורנו  ממש, ממש לא בסדר, אבל מתקשים לנמק זאת. השיח כמובן מיועד למחנכים שאמונים על עיצוב הדור הבא.
 
על מנת לנסות לנתח את הנושא נצטרך לברר תחילה את נושא  קיום יחסי מין בחברה האנושית. נושא זה  עבר עיבוד וקטלוג, שבעידן המודרני היה ברור מה מותר ומה אסור, ואנשים נענשו ע"י מוסדות החברה כשעברו על חוקיה.
מה היה אסור, והיכן?
הדברים הבאים מסייגים עצמם לחברות המודרניות כי בחברות ראשוניות-פרימיטיביות יש עדיין צורות שונות של יחסי מין שלא נטפל בהם במאמר זה.
בחברה המודרנית החילונית והמסורתית מקובל ש:
 1.אסור לקיים יחסי מין שלא במסגרת הנישואין
2. אסור לקיים יחסי מין שהם גילוי עריות:-אב ובתו , אם ובנה, אח ואחות, סב ונכדיו.
3. אסורים  יחסי מין של חד מיניים, במספר הדתות.
4. אסורים  יחסי מין עם בעלי חיים.
5. קיום יחסי המין בין קטין ומבוגר נאסר על פי החוק האזרחי
6. אסורים יחסי מין בין קטינים בחברה המסורתית, במודרנית מותר רק מסויגים זאת  למצב שבו הדבר נעשה מתוך בחירה.
7. קיום יחסי מין של אישה נשואה עם גבר שאינו בעלה, וכך גם רואים קיום יחסי מין בין גבר נשוי עם אישה שאיננה נשואה לו.
8. קיימים עוד גוונים לקיום יחסי מין  אך נסתפק בשבעה המצוינים לעיל
בעידן הפוסט מודרני בו אנו חיים הותרו בחברה החילונית שלושה מהסעיפים לעיל
1. יחסי מין שלא במסגרת הנישואין
2. יחסי מין של חד מיניים 
3. יחסי מין בין אישה נשואה וגבר שאינו בעלה, ולהפך.
 
עד העידן הפוסט מודרני יחסי מין היו מקודשים ז"א טקס הנישואין קידש את הזכות לקיים יחסי מין ועד היום ברוב החברות עדיין אין מקיימים יחסי מין לפני הנישואין.
למה צריך לקדש יחסי מין?
יחסי מין הן חדירה לתחום האישי ביותר של הפרט, אפילו  בע"ח אינם מתירים לבני מינם לקיים עמם יחסי מין ללא הסכמה, והרשות לקיים יחסי מין נקנית במאמץ רב, של מאבק פיזי בין המבקשים לזכות בזכות לקיים יחסי מין, חיזור ממושך ועבודה "פסיכולוגית" ארוכה על הנקבה .
 הטבע דאג שיחסי מין יהיו בעלי האופי הבא
א.    יחסי המין יצטמצמו לתקופת הייחום, בע"ח אינם מזדווגים אלא בתקופה זו שהיא מאד קצרה ונועדה למטרה אחת-המשך המין
ב.     ב. ליחסי המין יקדם טקס חיזור שבסופו הנקבה תבחר את הזכר, ותיתן הסכמתה  להזדווג.
ג.       קיימות חברות של בע"ח שבהן לאחר מאבק בין זכרים הזכר המנצח הופך לזכר שליט ומקיים הרמון של נקבות שמזדווגות איתו בלבד עד שיוחלף בזכר שליט אחר. צורה זו אופיינית לבע"ח בעדרים. האם בני האדם הם חיה עדרית? או חיה זוגית? קשה מאד לקבוע שתי הצורות קיימות בחברה האנושית. יחד עם זאת חשוב לציין שיחסי מין בטבע,מוגבלים בזמן ואינם חלק בעל משמעות מיוחדת בחיי בעלי החיים.
ואצל בני אדם ?
בגלל הייחודיות הפיזיולוגית של האישה, החסרה תקופת ייחום, ובשל העובדה שזמן הבשלות להתעבר בלתי מזוהה, מתפרסים יחסי המין על פני כל השנה כשבמושגי  הטבע זהו פגם המבזבז אנרגיה רבה ומפריע לרוטינת החיים . בכדי שבני אדם לא יוותרו על הניסיונות להמשיך את המין, האדם קיבל את ההנאה שמצטרפת לקיום יחסי מין, הנאה שמוענקת לשני בני הזוג –כשלאישה המענק גדול יותר. עד כאן מה שהטבע/האל יצר. המעבר לחברה חקלאית הפך את יוצרות הטבע, והאישה המופקדת על יצירת הדור הבא, שוב אינה בוחרת את בן זוגה, הגבר המפרנס הפך להיות הבוחר.
כיצד?
.המערכת המייצרת מזון העלתה את חשיבותו של הכוח הפיזי, הגבר החזק יותר מהאישה, קיבל על עצמו את גידול המזון, מה שהעניק לו זכויות יתר בין השאר את הזכות לבחור את בת הזוג. והדרך של הטבע ששלטה גם בחברה האנושית של " נִקְרָא לַֽנַּעֲרָ וְנִשְׁאֲלָה אֶת-פִּֽיהָ " בספר בראשית כ"ד 57 , הושלכה לקרן זווית, ואישה הפכה לחלק מקניין האב, הבעל והמשפחה כל זה מתוך  דאגה לצאצאים. על מנת להבין את המהפך עלינו לזכור, שבע"ח חיים באזורים אקלימיים ידידותיים להתפתחותם. בני האדם חיים בכל מקום כאשר מקומות רבים אינם ידידותיים להמשך קיומו של האדם. לכן נמצא אצל האדם צורות מגוונות של הישרדות ושל מבנה המשפחה.  
אז למה יחסי המין זכו למעמד ייחודי בחיי האדם?
כי הדאגה לדור הבא היא בסדר עדיפות עליון אצל כל בעלי החיים וגם אצל האדם. והאדם כפי שכבר צויין במאמרים "מעמד הגבר והאישה כפועל יוצא מהגיאוגרפיה והדת" (שחף 2010) וכן " משפחה ודת-יצירה גיאוגרפית" (שחף 2010 )[1]  זקוק לעזרה רבה כדי לקיים את המין, (בן זוג קבוע לזמן רב ומשפחה תומכת שמגדילה את סיכויי ההישרדות). כדי לחבר בני זוג לאורך שנים עד ש"הגור" האנושי יגיע לפרקו. זה מחייב "נישואין" כי האישה זקוקה למכלכל, והגבר מוכן לכלכל את צאצאיו בלבד ועל מנת שהגבר יהיה בטוח שהגורים האנושיים הם שלו בלבד הוא  מגביל את חופש הפעילות של האישה לכל מה שהוא יכול לשלוט בו ובכך למנוע את התעברותה מגבר אחר.  טיעון זה מסביר כלכלית את הנישואין. ניתן להסביר את המונוגמיה גם בתמורה באהבה שמתפתחת בין שני אנשים שחיים בקרבה גופנית, האחריות לכך היא של הורמון האוקסטיצין שמופרש ביחסי קרבה מתמשכים. זה אותו הורמון שאחראי לאהבה בין אם לילדיה, בין אב לילדיו, ובין גבר לאישה אם הם שומרים על קרבה שמעבר לקיום יחסי מין. יחסי קרבה אלו שמורים לבן הזוג בלבד, ואינו נחלת הכלל, אפילו לא נחלתם של הקרובים האוהבים אותנו כמו משפחתנו.[2]
 יחד עם זאת בשל העובדה שלא האישה היא לא זו שבוחרת את בן זוגה הבינה החברה כבר בעת העתיקה שאי אפשר לשמר בכוח זוגיות, והמציאה את מוסד הגירושין, שהשימוש בו היה מזערי. החברה הפוסט מודרנית שברה לחלוטין את מוסד הנישואין ואינה מסוגלת יותר לחבר בני זוג אפילו לתקופה של גידול הצאצאים דבר שבע"ח כמו הפלמינגו, פינגווין, עיטם לבן ראש, בונה, ודורבן , מצליחים בלי מוסד נישואין.
מה שניתן ללמוד מכך הוא שהאינטימיות והכבוד שבמגע הגופני ירדה ממעמדה, אם קודם היה לכך מעמד של קדושה , הרי שהיום כל האינטימיות בין בני אנוש מצויה במלחמת מאסף על דרכה, ומשדרת שפה מבלבלת, שאינה ברורה לשני המינים., ובתוך הבילבול יש הרבה נפגעים שאינם יודעים את  התשובה ל:
1. מהו זוג, האם זמן היחד קובע, האם האישור  החברתי קובע?
2. מי קובע מה מותר ומה אסור לזוג לעשות, החברה או הפרט?
3.מה משקל שפת הגוף בקשר, וממילא שפת הלבוש שתעשיות שלמות נבנו כדי לספק כלים על מנת לשדר שדרים מיניים או א-מניים. (בשל העובדה שהאישה חסרת תקופת ייחום שסימניה ברורים).
כל אלו יצרו בלבול שקצרה כאן היריעה מלהכיל מה שחשוב לציין שעדיין יש הסכמה רחבה ברוב הרבדים בציבור הפוסט מודרני ש" מותר האדם על הבהמה" ז"א שיחסי מין אינם אקט פומבי כמו שהדבר מתקיים אצל הבהמות . " פרה (בהמה) זאת עדין לא נשחטה!!
כעת נחזור לשאלת המפתח וננסה לענות שוב על השאלה
מה לא בסדר בפורנו?
הפומביות העובדה שאלו יחסי מין שמתקיימים כדרכן של הבהמות.
וזה הכל?
לא. הפומביות היא  הבעיה עם יחסי המין בפורנו, אבל הבעיה עם פורנו היא  
1.      מנצל נשים וגם גברים (למרות שגם הזנות הרגילה עשתה זאת מקדמת דנא),
2.      הוא מעלה את רף הגירויים שהצופים בו נזקקים לאחר צפייה ממושכת בסוג זה של סרטים, סתם יחסי מין מפסיקים להיות מעניינים או מגרים.
במה מתבטא הניצול?
1.     מי שמשתתף בסרטים ברוב המקרים מגיע משכבות סוציו-אקונומיות מאד נמוכות ומוכר את גופו בפרוטות, יחסית להון שעושים המפיקים מסרטים אלו. השחקן בסרטי הפורנו מכור לסמים או רעב ללחם. לכן ברוב המקרים קיימת נואשות, או חלומות התעשרות בכל דרך אפשרית . ג'נה גיימסון מספרת ש"אסור לעשות פורנו במצב נואשות" אבל דבריה אינם עולים בקנה אחד עם המציאות שהביאה אותה לעסוק בפורנו, (מות אמה וההתדרדרות הכלכלית של המשפחה בשל כך). יחד עם זאת אפשר להסכים, שהמצב הכלכלי לא היה הסיבה העיקרית לעיסוקה בחשפנות ובפורנו, כי הרי  לא כל העניים פונים לזנות ולפורנו!!!!! .             מה שהוביל את ג'נה לפורנו היו הערכים שייחסה לגופה, כנוצרייה הנגועה בחטא הקדמון הייתה ג'נה אמורה ללמוד ממוריה לכבוש את יצרה ולטהר את עצמה מהחטא הקדמון כמה שאפשר, ורצוי היה שתיכנס למנזר אם היא קתולית. ג'נה לא הפכה לנזירה ומה שהפנימה הוא את חוסר הכבוד לגופה יחד עם הסלחנות הנוצרית אל מי שלא מצליח לכבוש את יצרו. הדוגמא בבית הייתה של אם שהייתה חשפנית בעצמה, מה שהכשיר את השרץ מבחינה חינוכית. על פי חינוכה של ג'נה חשיפת גופה בפומבי הוא מה שהועיד לה גורלה.
2.      ג'נה סיפרה שקיבלה הון עבור סרטיה והשאלה מה הייתה מוכנה לעשות בעבור המחיר שקיבלה!?!!!!  כמו כן מעניין האם כמפיקה  היא משלמת ל"שחקניה"  את אותו מחיר שהיא דרשה וקיבלה. לצערנו העובדה שג'נה הצליחה לקבל שכר, שהרקיע שחקים, אינו מלמד על שכרם של שאר העוסקים בשטח זה. גנה מדברת על התעללויות הפיזיות בגוף שנדרשות בתעשייה, הדברים שהיא מציינת אינם מרשימים, כל אישה גם בלי להיות שחקנית פורנו מתחזקת את גופה באותה צורה, ונכון להיום גם גברים נאלצים לעשות. נכון שלנתח את החזה שלוש פעמים זו התעללות בגוף בעיקר כשרוב האנשים רועדים מביקור אצל רופא שיניים. יחד עם זאת הנזק העיקרי הוא ב"יצירתיות" שמופגנת ביחסי המין שבד"כ אינה בדרך הטבע ונראה שהאינקוויזיציה[3] היו שמחים להכיר חלק מהתנוחות והאביזרים בכדי להיטיב להתעלל בנאשמיהם.
3.     זנות וחשפנות הייתה קיימת מאז ומעולם,[4] והתקיימה בחצר האחורית של החברה, מבחר הנשים היה מצומצם, ויחסי המין המוצעים היו בד"כ די טבעיים. זנות של גברים התקיימה בתנאים אקסקלוסיביים יותר, כי בתי בושת לגברים לא היו. במילים אחרות הנגישות לזנות ולחשפנות לא הייתה קלה, מעטים הצליחו להשתמש בשירותי זנות, ואלו נועדו בד"כ לגברים חסרי משפחה, או לעשירים מופלגים. היום בגלל המדיה, הפורנוגרפיה יכולה להיכנס לכל בית ובעזרתו האדיבה של האינטרנט במחשב, הפורנו נגיש לילדים.
4.     יחסי מין הם חלק מהחיים וככאלה צריך ללמוד מה מותר ומה אסור, מה אפשר ומה רצוי שישאר בגדר של דמיון. כמו כל מיומנות אנושית כתיבה, קריאה הרגלי ניקיון, מלאכה, גם יחסי מין יש ללמוד מדוגמא וחיקוי של המקובל בחברה בה אנו חיים , מאחר ותיזמון ההורמונים אינו בשליטתו של האדם עדיין יש ללמד את הצעירים הנכנסים לפרק ההורמונאלי שלהם כיצד בולמים את הדמיון ומה ואיך ניתן לממש. כאן חודר הפורנו כ"מחנך" הרסני כאשר צעירים צופים בו מבלי שרכשו עדיין איפוק ובלמים לגירויים המיניים שסרטים אלו מפעילים עליהם, הצעירים מקבלים תמונה מעוותת על מהם יחסי מין בין בני זוג נורמליים, והמציאות מוכיחה כי כמו בסרטי אלימות רבים וטובים מצעירנו מנסים ליישם את "התורה" הפורנוגרפית והופכים לעברייני מין[5]. גם מבוגרים שנחשפים לסרטים מגלים לעיתים מאוחר מדי שהבלמים שחשבו שיש להם לא הספיקו –ראו את סיפורו של ארז אפרתי המאבטח של הרמטכ"ל[6]  . צפייה בפורנו/חשפנות מעוות לרבים את המציאות ואנו עדים לתופעות שלא ידענו כמוהן בחברה היהודית והמוסלמית. גם בקרב זוגות מבוגרים גורם הפורנו נזק לזוגיות בכך שהוא יוצר  ציפיות בלתי הגיוניות מבנות הזוג, שאינן רוצות או אינן יכולות להתחרות בכוכבות הפורנו, לא במראה גופן ולא ברמת הביצועים הנדרשת מהן!!!!!!. לצערנו הגברים  הם הניזוקים העיקריים גם בכך שהם נאלצים לעמוד בתחרות עם גברים שהופכים ביצועיו המיניים של גבר נורמלי למגוחכים, ותעשיית הויאגרה הפורחת מלמדת עד כמה העיסוק במין הפך לאובססיבי[7]. אם נוסיף נושא זה לשינויים הכואבים של העידן הפוסט מודרני, נראה שהפורנו שותף להרס מוסד המשפחה מבלי שנמצאה אלטרנטיבה טובה יותר.
5.     בעיית המינון ההולך וגדל של פורנו גדולה הרבה יותר ממה שנדמה לאלו שאינם צרכני הז'נאר. הצרכנים הקלים הופכים לצרכנים כבדים ומי שהתחילו כצופים של פורנו יחידני, המשיכו בפורנו לסבי, הומאי, סדומזוכיסטי  ומה שנותר,  ויבוא בהמשך הוא מין עם בעלי חיים, וגילויי עריות. וכמו שהפורנו לא נותר על המסך אלא חלחל אל החיים, ויותר, צעירים רוצים ומתאווים להתנסות במין קבוצתי, לסבי הומואי (גם כשאינם מוגדרים ככאלה) , כך גם יוכשר השרץ לגבי מין עם בעלי חיים ומין של גילוי עריות, וניצני סרטים לא פורנטוגרפים כבר נמצאים על המדף.
 
6.     כאן צריך לומר "מילה טובה" על הזנות. זו הייתה קיימת תמיד אבל לא נגישה לכולם. הזנות האקסקלוסיבית הייתה יקרה, והזולה הייתה בעבר וגם היום, דוחה את אלו שהיגיינה ומחלות מידבקות לא חביבות עליהם. האסון של הפורנו שהוא סטרילי לגוף ומרעיל ביותר למוח ולנשמה.
 
ביקורת על הסרט ל גנה גיימסון
 
מהי אישה משוחררת ?
השאלה המתגרה של אופרה "מי הכיר את ג'נה גיימסון לפני השידור?" מעוררת כמה תהיות. למה בעצם שנשים תכרנה את ג'נה גיימסון? אופרה מנסה להוכיח שמי שהכירה את ג'נה גיימסון היא  אישה משוחררת.  המסר הוא :גם לנשים מותר, פורנו זה חלק מהזכויות השוות, שאישה זכאית להן כאישה משוחררת.
עוד בטרם נדון מה פירושו של המושג "אישה משוחררת", ומהם הכבלים שאישה צריכה להשתחרר מהן, נתייחס ל"זכות" לפורנו שאופרה מנסה להעניק לנו.
 כדי להבין את הנושא  ננסה להעמיד את הפמניזם מול הפוסט-פמניזם.
הפמניזם ביקש בכל דרך לזכות בזכויות שוות לגברים, במסגרת המאבק המוצדק הזה, נשים קיבלו, אחרי מאמץ קשה, זכויות שוות לגברים על פי חוק ובפועל. נשים יכולות היום ללמוד כל מקצוע ולעסוק בכל מקצוע. אבל תנאי העיסוק במקצועות הללו אינם מתאימים לנשים בכלל, ולנשים שרוצת לממש את זכותן הטבעית לילדים ומשפחה בפרט. נשים דרשו שוויון וקיבלנו שוויון שהגיע עם "בונוס" של אלפי שעות עבודה נוספות, כאשר את רובן לא ניתן להעביר לגברים כמו את לידת הילדים, ותפקידים רבים בבית עדיין לא עברו לגברים למרות שלזכותם יאמר, שגברים לוקחים חלק גדול בטיפול בילדים ובמשפחה –משמע הגברים הם אלו שהרוויחו מהמהפכה הפמניסטית. בעבר פרנסת המשפחה הייתה על כתפם של ההגברים בלבד, וזו לא אפשרה  להם זמן לטפל במשפחה. היום האישה לוקחת חלק בפרנסת המשפחה ולגברים יש יותר זמן לטפל בילדים וליהנות מהקשר עמם.
הבעיה היא שנשים לא ידעו לעצור. הן השיגו מקצוע, והפכו לעצמאיות כלכלית חלקו את נטל פרנסת המשפחה, ומימשו עצמן כאדם.  הזכויות שהושגו  לא הפכו את הנשים למאושרות לכן הן המשיכו במאבק מתוך תקווה שניצחון מוחץ על הדברים יביא את האושר המיוחל. נשים חדרו אל תפקידים גבריים  בכל השטחים למרות שתפקידים אלו המשיכו להתנהל על פי הקוד הפיזי הגברי התחרותי.[8] כאשר טבעה של האישה הוא קואופרטיבי[9] ההפך מתחרותי. נשים נכנסו לעבוד בצבא במשטרה וחברות ותאגידים, כשהן נאלצו לעבוד על פי התנאים הגבריים ואבדו עצמן לדעת כנשים. הפסידו את עצמן, את הילדים, את המשפחה.
 
ברוך שעשני אישה
הפוסט-פמניסטיות הבינו שהזכות ללמוד והזכות לעסוק בכל מקצוע אינה מחייבת את הנשים להיות גבר, ואישה טוב תעשה אם תכשיר את הקרקע לעסוק בכל מקצוע בדרך הנשית הקואופרטיבית (ולא בדרך הגברית התחרותית). ועד שמקומות העבודה יעברו את השינוי הנדרש, נשים שומרות לעצמן את הזכות גם לא לעבוד!!!!!! ולהחליט מתי? כמו למשל בשנים שהן רוצות לגדל ילדים. כי גם להישאר בית זאת זכות גדולה, ונשים שסיימו לגדל ילדים חוזרות לעבודה,מנסות לשנות את סביבת  העבודה שתהיה ידידותיים לאישה!!!!!!. מהם המקומות הידידותיים למשפחה?  מקומות עבודה שאינם מוסיפים שעות עבודה מחוץ לבית אלא מאפשרים לעבוד מהבית. נשים פמיניסטיות הגיעו למצב שהן מטפלות ב-30 ילדים של אחרים ואינן מטפלות ב-3 הילדים שלהן!!!!!. הפוסט –פמניסטיות יודעות לעשות כל עבודה גם מהמחשב שבבית, ואם צריך לצאת הן עושות זאת מבלי לפגוע במשפחה. אישה צריכה לדעת להגיד לא  ולא רק ביחסי מין.
לאחר הקדמה ארוכה זו,  קל יותר להבין מהי אישה משוחררת. אישה משוחררת איננה זאת  שמעשנת כמו גברים, לא זו שנעדרת מהבית לעשרות שעות של עבודה כמו גבר , לא זאת שנוהגת בפראות כי כך נוהגים גברים, ולא זאת שצופה בפורנו כי זה מה שגברים עושים. אישה משוחררת שואלת למה שנשים תרצינה להיות גברים? ולמה שתרצנה ליהנות ממין כמו גבר? מה רע ליהנות ממין כאישה-אישה נורמלית, שעוסקת בהוראה ברפואה, בניהול בהנדסה ועוד. למה מה שהטבע נתן לנו אין בו די? למה שנרצה להתחרות עם ג'נה גיימסון שהחליפה שני בעלים למרות המומחיות המינית שלה? כנראה שמין איננו ביטוח לאושר בזוגיות ובאהבה. ג'נה חיה היום עם אבי ילדיה, אך איש אינו תוקע לידינו שזה האיש שאיתו תזדקן?!!!!!! אז מה יש לנו כנשים ללמוד ממנה? לקיים מין אורלי?   נראה שחלק מהדור הצעיר רואה מין אורלי כאנכרוניסטי, ודורות רבים לפנינו חיו בהרמוניה ובאהבה גם בלי מין אורלי!!!.  
ושאלת השאלות היא : האם היינו רוצות שהבעל שלנו ישמח לחלוק אותנו עם גברים נוספים?בעבור צ'ק שמן שנקבל??  פעם קראו לזה סרסור, אולי היום בעידן הפוסט מודרני התעדנו הביטויים אבל זה עדין מריח מזה רע.
בני זוג אמורים לחלוק אינטימיות שאותה האישה חולקת רק עם בעלה/בן זוגה, גם יחסי המין בין בני זוג אמורים להיות שלהם בלבד, ואלו שמתנגדים להגדרה זו  יאלצו להסביר  מהי הגדרת זוגיות לדידם, אם אפילו את גופם הם חולקים עם אחרים?
 
ג'נה –סיפור הצלחה כלכלי
ג'נה גאה בעבודתה היא גאה בכך שהצליחה להשיג מחיר מאד גבוה עבור הופעותיה.  לא ברור מדוע ג'נה הצליחה להשיג מחיר כה גבוה על הופעותיה, אולי צריך לצפות בסרטים כדי לקבל תשובה, אך על פניו, קשה להאמין שהמסך הפורנוגרפי לא ראה נשים יפות ממנה ושחקניות טובות ממנה. לכן נשאלת השאלה מה ג'נה  הייתה מוכנה לעשות עבור הכסף שקיבלה, שאחרות לא יכלו או לא רצו לעשות. בכל מקרה לא נראה לי שבתחילת דרכה יכלה ג'נה לשכנע מפיקי סרטי הפורנו שזכותה לקבל את המחיר שהיא מבקשת, רק משום שהבינו כדבריה שהם –המפיקים חיים על כישוריה-טיעון שאינו משכנע כלכלית.
קשה להעריץ את הישגיה הכלכליים של ג'נה גם כשהיא מתיימרת להיות הטובה מכולן משום שהערצה מסוג זה מוליכה להכרה ב"מקצועות" אחרים שניתן להתעשר בהם ובגדול כמו סחר בסמים, הימורים, עוד רבים ו"טובים" שמתעשרים מהחלק האפור החברתי. מעניין לדעת האם ג'נה שילמה לשחקניות ששכרה כמפיקה (כשהקימה את החברה המצליחה שלה) על פי אותם תנאים שדרשה לעצמה?  ספק גדול?
העובדה שג'נה מתהדרת בכך שהיא בחרה במקצוע  " אסור לעשות פורנו אם את נואשת? מצליחה לייבש בקרבי  את האהדה המעטה שהייתה לי אליה.  הייתי יכולה במאמץ לגייס אמפטיה לעיסוקה אילו הייתה נואשת, אילו עסקה בפורנו כי נכנסה לחובות וילדיה גוועו ברעב, אבל לבחור בפורנו כי זאת דרך קצרה לעשות הרבה כסף?!!! גם סוחרי סמים עושים זאת, והחברה חכמה דייה להוציא אותם מחוץ לחוק. וחבל שגם הפורנו לא "זכה" לטיפול דומה[10]. זכרו הפורנו- סטרילי לגוף ומרעיל ביותר למוח ולנשמה, ובעיקר לנשמתם של הצעירים בחברה.
הרבה כסף מלמדים שאתה בחירו של האל
לא ברור מהי דתה של ג'נה אבל החברה בה היא חיה היא ברובה פרוטסטנטית שבה הכסף הוא דרכו של האל לסמן את נבחריו. לכן ברור שג'נה מרגישה כבחירת האל וכך זה נראה גם ציבור גדול של אמריקאים, ג'נה גיימסון הצליחה במקום, שאחרים מנוצלים/ות כמו בהמות ונזרקים מסוממים בשולי הדרכים. בחברה רב תרבותית צריך לקבל את השונה, יחד עם זאת החברה היהודית והערבית בה אנו חיים אינה רואה הצלחה חומרית כחסד אלוהי, גם הדרך בה זכית בהצלחה חשובה. ודי להזכיר את חוסנה של החברה היהודית בנדון,  שאפילו בשואה נשים לא בחרו בזנות מתוך בחירה. לכן אין לי מילה טובה לומר על ג'נה  כאשת עסקים כי עסקים שפוגעים בחברה אינם ראויים  לאהדה.
  
ג'נה גיימסון "מחנכת" נשים
קשה שלא לגחך כאשר ג'נה מנסה להצדיק את מעשיה בתעשיית הפורנו בכך שמספר הגברים ששכבה עמם אינו כה גדול  כפי שחושבים. ההשאלה שיש להפנות אל ג'נה היא לא עם כמה גברים היא שכבה, אלא למה בכלל לעשות זאת אל מול המצלמה?  בעבור כסף? . מי שחושבת שלקיים יחסי מין עם הבעל/ בעלים שלה, בפרהסיה זה מוסיף לאיכות הסרט מוסיף חטא על פשע. נישואים נועדו לאינטימיות, לפחות עד שיוחלט אחרת, ובתרביות רבות נישואין הם עדיין אקט מקודש. הניסיון של ג'נה להציג את הצלחת סרטיה בעובדה שקיימה יחסים בסרטים עם בעלה, והאהבה שביניהם הפכה אותם לשונים מסרטים "טכניים" אחרים, נשמעת עלובה ומבלבלת.  גם אופרה לא ממש הבינה על איזו אהבה היא מדברת, על האהבה הזמנית אל בעלה לשעבר שנגמרה במלחמה נוראית על כסף??????????????..
גם הניסיון להציג את ג'נה כמורת דרך מינית לנשים אחרות, נשמעת באוזני עלובה. המחיר שמשלמים כל כך הרבה צעירים שסרטי הפורנו מבלבלים עליהם את עולמם, איננו שווה שום מין אורלי, שאישה מזדקנת הצליחה ליישם . היא הייתה שורדת גם בלי זה.
 
סיכום
ג'נה לא פוחדת מאלוהים? אם היא קתולית אז ממילא אלוהים לא ציפה ממנה למשהו יותר טוב. אם היא פרוטסטנטית אז היא מסודרת כי היא עשירה מאד ועושר מלמד על כך שהיא רצויה בעיני האל, ואולי זה מה שהניע אותה לכתוב ספר ולהתראיין.
אבל בסוף היום היא פוחדת מהחברה? למה?
כי רבים וטובים חושבים שהתנהגותה אינה עולה על זו של  הבהמה, והחברה  לא שוכחת, ומי שעשה כסף בזבל נשאר עם ריח הזבל על ידיו לעולם.
אופרה רוצה לתת לג'נה לגיטימציה באמתלה שזה זכותן של נשים לצפות בפורנוגרפיה ואני שואלת האם זאת הזכות שאליה התפללנו? האם זה מה שחסר לנו? או מן הראוי היה שנשים בעולם השבע יתחילו לחשוב על מצבן של נשים שבאמת זקוקות ללמוד מהו שוויון ומדוע הן  שוות וקודם כל בעיני עצמן. כמו ילדות הודו ונפאל, וגם ילדות בורמה שנמכרות על ידי הוריהן לזנות.
 

[1]http://avantgarden.co.il/ בתוך תת קטגוריה –שוויון מיגדרי
[2] ראה נושא גילוי עריות
[3] האינקוויזיציה הייתה מוסד שיפוטי של האפיפיור שתפקידו היה לבער את המינות בקרב הנוצרים ולשם כך השליטו טרור על המאמינים ומי שהגיע לידיה היה עובר מסכת עינויים שמטרתה הייתה לגרם לנאשם להודות בפשעו.
[4] חישבו והסבירו למה
[5] ותיקי המשטרה לא זוכרים מתי אירעה בישראל פרשה חמורה וקשה כל כך של התעללות מינית בקרב בני נוער, כפי שהותר לפרסום היום: 13 נערים בני 17 וצעיר נוסף בן 18, תלמידי כיתה י"ב ממרכז הארץ, נעצרו בחשד שאנסו ותקפו מינית נערה עשרות פעמים במשך שלוש שנים - מאז היתה בת 15 וחצי.הפרשה החמורה נחשפה לאחר חקירה מאומצת שנמשכה זמן ממושך, שהחלה לאחר שבמשטרת תל אביב צפון התקבל מידע מודיעיני בפרשה. שוטרי היחידה המרכזית של משטרת תל אביב ניהלו חקירה סמויה, במהלכה התוודתה הנערה על מסכת של התעללות ותקיפה מינית שעברה במשך השנים. על פי החשד, במשך תקופה ארוכה אילצו הנערים את הנערה לספק להם שירותי מין, כשהם מפעילים כלפיה אלימות קשה, ומתעדים במצלמת וידאו את מעשי הזוועה שביצעו. מעדותה של הנערה, שלומדת בבית ספר שנחשב יוקרתי בצפון תל אביב, עולה כי היא הכירה נער אחד בן גילה. בין השניים התפתח קשר רומנטי, במסגרתו החליט הנער לנצל אותה מינית. בשלב מסוים הוא אילץ אותה לקיים יחסי מין עם כמה מחבריו, ולאחר מכן גם עם נערים אחרים."העדויות שעולות בתיק הזה מחרידות ומזעזעות", סיפר פקד רן אריאלי, ראש צוות החקירה. "ברבים מהמקרים הנערים הפעילו כלפיה אלימות קשה, כגון כיבוי סיגריות וסטירות. בחלק מהמקרים אנסו אותה בני הנוער האחד אחרי השני"."בגלל אהבתה אליו היא עשתה כל מה שביקש"לחשוד המרכזי בפרשה מיוחסת גם עבירת סחיטה באיומים, בהתבסס על עדותה של הנערה שטוענת כי נהגה לשלם לבן זוגה סכומי כסף מדי פעם. בנוסף, חשוד הצעיר כי אנס פעמיים גם את חברתה של הנערה שהייתה שפחת המין. במהלך החקירה מצאו השוטרים במחשבו האישי של החשוד המרכזי חומר פדופילי שאינו קשור למקרים. "התמונה שמצטיירת שהיא הייתה כשפחת מין שלו ובגלל אהבתה אליו עשתה את שביקש", אומרים במשטרה. "היא נאנסה בגינות ציבוריות, במקלטים ציבוריים ובדירות החשודים כשההורים לא היו בבתים".אמו של אחד החשודים: "הבן שלי הוא ילד טוב"הנערים הם בני טובים ממשפחות נורמטיביות, ולאף אחד מהם אין עבר פלילי מלבד אחד שהואשם בעבר באישום מינורי. חלק מהנערים הודו בחקירתם הראשונית ושיתפו פעולה עם החוקרים, אולם בשלב מסוים, לכשהבינו את חומרת העבירות ובהוראת עורכי דינם, נסוגו במקצת.לטענת החוקרים, חלק מהוריהם של החשודים הביעו תדהמה כשנודע על המעשים בהם חשודים הנערים ואמרו כי הם מקווים שהפרשייה תסתיים בהקדם. אמו של אחד החשודים אמרה הבוקר בבית המשפט לנוער בתל אביב: "הבן שלי הוא ילד טוב, הוא ילך לצבא - הם הורסים לו את החיים".היום הוגשו נגד הנערים הצהרות תובע, בעבירות של אונס, מעשה סדום, אלימות, התעללות ושימוש בכוח. כתב אישום יוגש נגדם עד סוף השבוע. רק בשבוע שעבר הגישה תושבת ירושלים בת 13 וחצי תלונה במשטרה בטענה כי שני קטינים בני 14 וחצי ואדם נוסף בן 30 אנסו אותה בפארק סמוך למקום מגוריה. החשודים נעצרו, אך בן ה-30 שוחרר למעצר בית משום שאינו חשוד באונס.בתלונתה טענה הקטינה כי השלושה קבעו עמה בביתה, משם אספו אותה ברכבו של האדם המבוגר, שעל פי המשטרה מתואר כגבר נכה. על פי החשד, השלושה לקחו את הקטינה לפארק לא הרחק מביתה - שם אנס אותה בכוח אחד הנערים. הקטין השני חשוד כי ביצע בה מעשים מגונים מייד לאחר מכן, באיומי סכין, בעוד שאחד מהשלושה מחזיק אותה כדי שלא תתנגד. לאחר מכן, השיבו אותה החשודים לביתה, אז סיפרה להוריה על המקרה. הם ניגשו עמה לתחנת המשטרה והגישו תלונה במחלק הנוער של משטרת ירושלים.בתחילת החודש נחשפה פרשה נוספת לפיה 12 נערים בגילאי 13-16 חשודים שניהלו מערכת יחסים מינית עם נערה בת 14 וחצי, במשך ארבע שנים. על פי החשד, אנסו הנערים את הנערה בזה אחר זה וסחטו אותה באיומים כדי שתמשיך להיפגש עימם.
 
 
 
 
 
 
[6] "הוא ישב ואני רקדתי מולו, ובמקום שהידיים שלו יישארו מאחור הוא נתן לי סטירה חזקה בתחת" - כך מתארת מ' החשפנית במועדון הפוסיקט את התנהגותו התוקפנית של ארז אפרתי שעות ספורות לפני ניסיון האונס בנמל ת"א ערב רווי אלכוהול, בילוי בשני מועדוני חשפנות והתנהגות תוקפנית כלפי המלצריות והחשפניות - כך עולה מעדויות חדשות שנחשפות בעיתון "ידיעות אחרונות" מהאנשים שראו את מאבטח הרמטכ"ל, סרן ארז אפרתי בשעות שלפני ניסיון האונס לכאורה. התחנה הראשונה של אפרתי היתה במועדון בהרצליה, לשם הגיע עם חבריו בסביבות השעה 22:00 בלילה לפני כ-3 שבועות. מצלמות האבטחה במועדון מתארות את כמויות האלכוהול הגדולות שזרמו באותו ערב ומראות את אפרתי שותה מהבקבוקים שעל השולחן. בהמשך הגיעו החשפניות, שהעידו לאחר מכן במשטרה על ההתנהגות האגרסיבית של ארז וחבריו. בשלב מסוים תפס אחד מחבריו של אפרתי את ידה של אחת המלצריות ושאל אותה: "לא אמרת שאת מתכוונת לרקוד על הבר ולהוריד חולצה?" המלצרית סיפרה כי היא הופתעה מדבריו של החבר, התרחקה מהחבורה וביקשה מהאחראי שמישהו אחר ישרת אותם. ארז וחבריו לא הסתפקו במופע החשפנות שבו צפו והמשיכו למועדון ה"פוסיקט" בנמל תל-אביב, שם חברו למסיבת רווקים אחרת והמשיכו לשתות לשוכרה. לפני שנכנסו למועדון, הספיק אפרתי לשלוח הודעת טקסט לארוסתו, בה כתב "אני אוהב אותך".
ממועדון חשפנות אחד לאחר. מהעדויות במשטרה עולה כי מ', החשפנית שניהלה את הערב, רקדה על הבמה עם אפרתי ועם חוגגים נוספים. בשלב מסוים היא התיישבה עליו ורקדה כשידיו נמצאות מאחורי גבו. "במקום שהידיים שלו יישארו מאחור, הוא נתן לי סטירה חזקה בתחת", סיפרה מ' לחוקרים. "החזרתי לו סטירה לפנים ואמרתי לו לרדת מהבמה". "אחר-כך הסתובבתי לידו, ואז הוא נתן לי שוב מכה בתחת, ואני החזרתי לו בסטירה על הפנים", סיפרה מ'. "ירדתי מהבמה והלכתי להתלונן עליו בפני בעל המועדון, כי זה היה בניגוד להוראות של המועדון".
כשסיימו לחגוג במועדון - עברה החבורה למסעדה הסמוכה, שם על-פי העדויות אפרתי שתה רק מים קרים. בשלב הזה התקשרה ארוסתו של אפרתי לטלפון הנייד שלו, והוא שוחח עמה וביקש שתדליק לו את הדוד. בהמשך, על-פי כתב האישום, עקב אפרתי אחר א', שהיתה בדרכה לאוטו. על-פי עדותה של א', הוא הגביר את הקצב ככל שהתקרבה לאוטו, ואז כשהתיישבה במכונית, הוא פתח את הדלת והוציא את המפתחות מהסוויץ'.
 
 
 
[7] תמיד היו שיקויים להגברת כח הגברא אלא שזה היה מיועד למי שלא הצליח למלא את חובתו כגבר להעמיד צאצאים. 
[8] התחרותיות היא תכונה טבעית של גברים הנובעת מהורמון הטוסטסטרון
[9] שיתופי, ביחד.
[10] כדי להזכר מהי הפגיעה בחברה אנא חזרו לסעיף במה מתבטא הניצול

לייבסיטי - בניית אתרים